• ניהול כלכלי של העסק
  • סיפורי יזמים
  • עמדות טעינה לרכבים חשמליים
  • פארק תעשיה קיסריה
  • כאבי רגליים
  • משרדים להשכרה
  • מבני תעשיה להשכרה
  • בניית אתר אינטרנט
  • איך נבחר קבלן עבודות גמר בבניין?
  • כללי
  • מה חשוב לדעת על משכנתא?
יזמות בישראל
  • יזמות ישראל
    • יזמות בנדל"ן, מה הכוונה?
  • סליקה לעסקים
  • תכנית עסקית מהי
  • מהו עוסק מורשה?
  • מהו עוסק פטור?
  • מהי חברה בע"מ?
  • הוצאות מוכרות
  • הסטארט אפ שמייצר הכנסות מחיפושים פנימיים באתרי אינטרנט | Zoomd – עופר איתן
  • יזמות ישראל
    • יזמות בנדל"ן, מה הכוונה?
  • סליקה לעסקים
  • תכנית עסקית מהי
  • מהו עוסק מורשה?
  • מהו עוסק פטור?
  • מהי חברה בע"מ?
  • הוצאות מוכרות
  • הסטארט אפ שמייצר הכנסות מחיפושים פנימיים באתרי אינטרנט | Zoomd – עופר איתן
ראשי » סיפורי יזמים » האם הרעיון בעל פוטנציאל?

האם הרעיון בעל פוטנציאל?

מזל טוב מצאתם את הרעיון ליזמות האישית שלכם, מרגש מאד, אתם כבר רוצים לגשת לבנק להשיג מימון, להתפטר מהעבודה היומית שלכם כשכירים ולהתחיל להריץ את העסק… אבל רגע, האם בדקתם כבר שהרעיון הוא אכן בעל פוטנציאל להרוויח ולהתפרנס? אם לא אז זהו המדריך עבורכם.

במדריך זה נביא בפניכם את השלבים בבדיקת הפוטנציאל של הרעיון שלכם והאם כדאי להבשיל אותו לכדי עסק.

שלבים לבדיקה

• שלב ראשון אפיון העסק – בכדי שתוכלו להמשיך ולאפיין את השלבים הבאים בהצלחה ובאופן מדויק ככל הניתן עליכם לאפיין את העסק בצורה המפורטת ביותר, מכשירים שצריך, מיקום נדרש, כמות עובדים, רכבים, ציוד, שעות עבודה, רישיונות והיתרים.
• שלב שני תכנית עלות הקמה – על בסיס האפיון של העסק העריכו כמה כסף תצטרכו רק בשביל שלב ההקמה, כמה כסף יעלו לכם המכשירים, המכונות, הרכבים, הביטוחים, האישורים, הביטחונות שתצטרכו להפקיד וסחורה ראשונית.
• שלב שלישי תכנית תפעול למשך חצי שנה ראשונה – על מנת שהעסק יוכל לפעול בחצי שנה הראשונה מבלי להגיע לרווחים בהתחלה תצטרכו לחשב את עלויות התפעול ולכלול אותם במימון הראשוני כדי שתוכלו לשרוד את אותה תקופה כשיש לכם כסף להמשיך ולתפעל את העסק עד שיצבור תאוצה.
• שלב רביעי צפי הכנסה על בסיס נתונים – אחרי כל הנתונים שאספתם תתחילו לעשות חישובים, אתם יודעים כמה הוצאות יש לכם בחצי שנה הקרובה עכשיו כמה זמן ייקח לכם לכסות את זה? חשבו את עלות המוצרים שלכם ואת המחיר שתצטרכו למכור כדי להרוויח, כמה מכירות בחודש יביאו אתכם לנקודת האפס בו העסק לא מפסיד אבל גם לא מרוויח והנה יש לכם תכנית פחות או יותר שעל פי תוצאותיה תוכלו לבחון האם לעסק יש סיכוי.

מרחבי הרשת:
יורם קראוס – כתבה באתר כלכליסט

יורם קראוס – מדריך למטפס ההרים המתחיל
יורם קראוס – גלובס

 

« פוסט קודם
פוסט הבא »
חפשו באתר

יזמות בישראל

אתר יזמות בישראל מיועד בעיקר לאלו שחושבים על יזמות אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, כאן תמצאו את המידע החסר לכם בפאזל

טיפים והכוונה

לא רק יזמים חדשים נהנים מתכנים איכותיים באתר אלא גם בעלי עסקים יזמים ותיקים שמחפשים אחר מידע כזה או אחר

  • יזמות ישראל
    • יזמות בנדל"ן, מה הכוונה?
  • סליקה לעסקים
  • תכנית עסקית מהי
  • מהו עוסק מורשה?
  • מהו עוסק פטור?
  • מהי חברה בע"מ?
  • הוצאות מוכרות
  • הסטארט אפ שמייצר הכנסות מחיפושים פנימיים באתרי אינטרנט | Zoomd – עופר איתן
  • ניהול כלכלי של העסק
  • סיפורי יזמים
  • עמדות טעינה לרכבים חשמליים
  • פארק תעשיה קיסריה
  • כאבי רגליים
  • משרדים להשכרה
  • מבני תעשיה להשכרה
  • בניית אתר אינטרנט
  • איך נבחר קבלן עבודות גמר בבניין?
  • כללי
  • מה חשוב לדעת על משכנתא?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס