• ניהול כלכלי של העסק
  • סיפורי יזמים
  • עמדות טעינה לרכבים חשמליים
  • פארק תעשיה קיסריה
  • כאבי רגליים
  • משרדים להשכרה
  • מבני תעשיה להשכרה
  • בניית אתר אינטרנט
  • איך נבחר קבלן עבודות גמר בבניין?
  • כללי
  • מה חשוב לדעת על משכנתא?
יזמות בישראל
  • יזמות ישראל
    • יזמות בנדל"ן, מה הכוונה?
  • סליקה לעסקים
  • תכנית עסקית מהי
  • מהו עוסק מורשה?
  • מהו עוסק פטור?
  • מהי חברה בע"מ?
  • הוצאות מוכרות
  • הסטארט אפ שמייצר הכנסות מחיפושים פנימיים באתרי אינטרנט | Zoomd – עופר איתן
  • יזמות ישראל
    • יזמות בנדל"ן, מה הכוונה?
  • סליקה לעסקים
  • תכנית עסקית מהי
  • מהו עוסק מורשה?
  • מהו עוסק פטור?
  • מהי חברה בע"מ?
  • הוצאות מוכרות
  • הסטארט אפ שמייצר הכנסות מחיפושים פנימיים באתרי אינטרנט | Zoomd – עופר איתן
ראשי » ניהול כלכלי של העסק » כיצד להפיק סרטון תדמית מצליח לעסק

כיצד להפיק סרטון תדמית מצליח לעסק

אחד הכלים האפקטיביים ביותר על מנת לשווק את עצמך או להעביר מסר מסוים היא באמצעות יצירת סרטון תדמית. תחום סרטוני התדמית, פרץ לחיינו לפני שנים אחדות וסביר כי לא יעבור מהעולם כל כך מהר (אם בכלל). למעשה, חברות רבות מפיקות סרטוני תדמית וזהו הכלי השיווקי העיקרי ולעיתים היחיד שלהן. הסיבות לכך טמונות ביתרונות סרטוני התדמית ואלו בדיוק היתרונות אותם נסקור בשורות הבאות. נדגיש מראש כי אומנם עלות הפקת הסרטונים אינה נמוכה אך לבטח החזר ההשקעה יהיה גבוה יותר וגם ניתן להתאים סרטון לכל תקציב.

יתרונות סרטוני התדמית

הבה נסקור את יתרונות הפקת סרטון תדמית ונדון בחשיבות ההכנה מראש.

  • העברת מסר – אין זה משנה איזה כותב תוכן מקצועי יכתוב עבורכם טקסט, לא ניתן להבטיח כי המסר יועבר ויתקבל אצל כל קורא וקוראת כפי שהתכוון אליו המשורר. לעומת זאת, סרטון, בו רואים את הדמות מדברת או ישנו תהליך כלשהו שמתרחש להמחשת המסר, יצליח להעביר את המסר AS IS ובצורה המדויקת ביותר.
  • ויראליות – סרטון מוצלח יעבור באופן ויראלי בין צופים רבים ויחולל לא מעט דיונים סביבו. זאת, לעומת טקסט או ברושור אשר סביר ולא יחליפו ידיים.
  • תגובה חיובית – מחקרים שונים גורסים כי סרטון, סביר ויעורר תגובה חיובית רבה יותר מאשר תמונה או טקסט עד פי 2.5.
  • ביסוס מותג – דמיינו שאתם מגיעים להרצאה או שעליכם לנאום אודות המותג שלכם – האם הצגת סרטון תדמית איכותי ומדוייק, לא תעלה את רמת ההרצאה ותתפוס את תשומת ליבם של המתבוננים? התשובה לכך היא בהחלט כן.

מילה קטנה על הכנה מראש – על מנת להצליח להעביר את המסר  ובעצם לייצר סרטון תדמית מוצלח, מומלץ מאוד לבצע הערכה והכנה מראש. כתבו תסריט ומקצועו אותו כמה שניתן והגיעו ליום הצילומים מוכנים. אל תתפשרו וצלמו כמה טייקים שצריך על מנת להגיע לתוצאה הרצויה. הקפידו על פנייה לקהל היעד ועל שמירת הפוקוס בסרטון.

לסיכום, הפקת סרטון תדמית מוצלח לעסק שלך, יכול להניב תשואות מרשימות ולגייס לקוחות. היכולת של הסרטון לגעת בקהל היעד היא עצומה ולכן חשוב מאוד לעקוב אחר כללי סרטוני התדמית. לא כל סרטון תדמית הוא סרטון מוצלח או כזה, שיצליח לענות על הציפיות ולהעביר את המסר נכונה, לכן הקפידו על ביצוע עבודת חקר ותכנון מקדימה. אל תתפשרו על הסרטון או על איכותו שכן מרגע שיגורו, סרטון זה הוא השגריר של העסק שלכם.

« פוסט קודם
פוסט הבא »
חפשו באתר

יזמות בישראל

אתר יזמות בישראל מיועד בעיקר לאלו שחושבים על יזמות אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, כאן תמצאו את המידע החסר לכם בפאזל

טיפים והכוונה

לא רק יזמים חדשים נהנים מתכנים איכותיים באתר אלא גם בעלי עסקים יזמים ותיקים שמחפשים אחר מידע כזה או אחר

  • יזמות ישראל
    • יזמות בנדל"ן, מה הכוונה?
  • סליקה לעסקים
  • תכנית עסקית מהי
  • מהו עוסק מורשה?
  • מהו עוסק פטור?
  • מהי חברה בע"מ?
  • הוצאות מוכרות
  • הסטארט אפ שמייצר הכנסות מחיפושים פנימיים באתרי אינטרנט | Zoomd – עופר איתן
  • ניהול כלכלי של העסק
  • סיפורי יזמים
  • עמדות טעינה לרכבים חשמליים
  • פארק תעשיה קיסריה
  • כאבי רגליים
  • משרדים להשכרה
  • מבני תעשיה להשכרה
  • בניית אתר אינטרנט
  • איך נבחר קבלן עבודות גמר בבניין?
  • כללי
  • מה חשוב לדעת על משכנתא?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס