אם גם אתם מנהלים עסק בישראל, אנחנו כנראה לא צריכים לספר לכם עד כמה חשובה מלאכת השיווק והקידום שלו בכל שלב בדרך. ישנם כמה וכמה אפיקים ששווה לחשוב עליהם ולהשקיע בהם, אך ביום יום חשוב שתהיה דרך מהירה להשאיר פרטי קשר ולהזכיר לאנשים מי אנחנו, מה שאפשר לעשות בהחלט עם כרטיסי ביקור איכותיים. כך תעצבו אותם בצורה שתשרת אתכם.
שם, ייחוד ומסר
בשלב הראשון חשוב לכלול את שלושת הפרטים הבסיסיים ביותר. השם שלכם או של העסק, אלמנט כלשהו שיוצר ייחוד ובידול ותופס את העין (לוגו, עיצוב מיוחד) ומסר ברור שאפשר לבטא למשל דרך משפט או סלוגן כלשהו.
פרטי יצירת קשר
כמובן שדבר שאסור לוותר עליו הוא פרטי יצירת קשר. חשוב לשים את כל הדרכים השונות שאתם רגילים אליהן כמו טלפון, פייסבוק, אתר, מייל וכן הלאה, אבל כדי שלא יהיה עמוס מדי אפשר לוותר על האופציות שאתם משתמשים בהן פחות.
משהו לזכור
אז דיברנו כבר על המסר, אבל חשוב לחדד את העניין הזה כמו שצריך שוב. כמו כל פרסומת טובה, גם כרטיסי ביקור צריכים לכלול פרט אחד חריג ומיוחד, כזה שתופס את העין ומושך את המחשבה. זה יכול להיות ציור כלשהו, מוטו חזק ועוצמתי, משהו משעשע או כל דבר אחר שגם מבטא אתכם ואת רוח העסק שלכם.
סוגים של כרטיסי ביקור
כמובן שנגענו כאן באלמנטים החשובים לכרטיסי ביקור קלאסיים, אבל חשוב לזכור שיש עוד סוגים שונים של כרטיסי ביקור כמו כרטיסים דיגיטליים, מוצרי פרסום כגון עטים ממותגים, תיקים ממותגים, כובעים ועוד. חשוב לבחור את הסוג בהתאם לאופי ולצרכים של העסק שלכם ולזכור שזה כלי מצוין לקידום שלו.
מרחבי הרשת:
יורם קראוס – מטפס הרים ויזם הייטק
אייפון 14 – באתר פלאפון
יורם קראוס – כתבה באתר גלובס
סדרות – אתר yes