• ניהול כלכלי של העסק
  • סיפורי יזמים
  • עמדות טעינה לרכבים חשמליים
  • פארק תעשיה קיסריה
  • כאבי רגליים
  • משרדים להשכרה
  • מבני תעשיה להשכרה
  • בניית אתר אינטרנט
  • איך נבחר קבלן עבודות גמר בבניין?
  • כללי
  • מה חשוב לדעת על משכנתא?
יזמות בישראל
  • יזמות ישראל
    • יזמות בנדל"ן, מה הכוונה?
  • סליקה לעסקים
  • תכנית עסקית מהי
  • מהו עוסק מורשה?
  • מהו עוסק פטור?
  • מהי חברה בע"מ?
  • הוצאות מוכרות
  • הסטארט אפ שמייצר הכנסות מחיפושים פנימיים באתרי אינטרנט | Zoomd – עופר איתן
  • יזמות ישראל
    • יזמות בנדל"ן, מה הכוונה?
  • סליקה לעסקים
  • תכנית עסקית מהי
  • מהו עוסק מורשה?
  • מהו עוסק פטור?
  • מהי חברה בע"מ?
  • הוצאות מוכרות
  • הסטארט אפ שמייצר הכנסות מחיפושים פנימיים באתרי אינטרנט | Zoomd – עופר איתן
ראשי » שיווק העסק » ערוצי שיווק פופולאריים

ערוצי שיווק פופולאריים

לא משנה מה התחום שבחרתם לעסוק בו במסגרת העסק, גם אם מדובר בשירות מאוד בסיסי שכל אחד צריך – במוקדם או במאוחר תצטרכו לשווק את העסק. ללא שיווק, לא תוכלו להביא לקוחות חדשים לעסק, לא תצליחו לגדול ולמכור יותר מוצרים. במאמר זה נדבר על ערוצי השיווק הפופולריים ביותר שניתן לפרסם דרכם את העסק שלכם.

ערוצי שיווק פופולריים לעסק

כוון שבימינו רוב העסקים מביאים לקוחות חדשים אל החברה דרך האינטרנט, אנו נתמקד בשיטות שיווק מקוונות.

  • פורומים – למרות שנראה כי הפורומים כבר מזמן "יצאו מהאפנה" הדבר אינו כך במציאות. פורומים מתחלקים לקטגוריות, על פי תחומי עניין ואדם שמתעניין בנושא של רשתות מחשבים, ככל הנראה ישתתף בדיון יקרא את האשכולות בקטגוריית "מחשבים ורשתות". כך הפורום הופך לשטח פרסום ממוקד ויעיל מאוד.
  • פייסבוק – איך נדבר על שיטות פרסום באינטרנט ולא נזכיר את הפייסבוק? פייסבוק היא פלטפורמה רחבה ונוחה לפרסום, אם זאת, על מנת למשוך את תשומת הלב של הגולש, תצטרכו להתאמץ. זאת בשל כמות הפוסטים הגדולה שהגולש צופה בה בכל יום. בגלל עומס המידע, אנשים רבים אינם שמים לב לפרסומות ופוסטים שלא מעניינים אותם. לכן, על מנת שהפרסום בפלטפורמה זו יהיה יעיל, עליכם למצוא דרך "לתפוס את העין" ואת תשומת הלב של הגולש.
  • אינסטגרם – לפני מספר שנים פייסבוק רכשה את האינסטגרם וכמו שאתם יודעים, ענקית הפייסבוק לא תקנה "סתם עוד חברה לא מצליחה" אלא תשקיע רק בטובים ביותר. כך, לאט לאט, הפכה לה האינסטגרם לכלי שיווק אפקטיבי ביותר. לפי הסטטיסטיקה, העסקים שמצליחים לצבור את כמות הלקוחות הגדולה ביותר ומגיעים לאחוזי מכירות גבוהים ברשת חברתית זו, הם עסקים בתחום האסתטיקה, בגדים וכל דבר שנראה טוב בתמונות.
  • גוגל+ – רשת חברתית של גוגל אשר ניסתה לפני מספר שנים להתחרות בפייסבוק. היא לא הצליחה להגיע להצלחה ברמה של הפייסבוק, אך בהחלט הינה רשת חברתית לא קטנה ששווה לשווק בה את העסק שלכם.
« פוסט קודם
פוסט הבא »
חפשו באתר

יזמות בישראל

אתר יזמות בישראל מיועד בעיקר לאלו שחושבים על יזמות אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, כאן תמצאו את המידע החסר לכם בפאזל

טיפים והכוונה

לא רק יזמים חדשים נהנים מתכנים איכותיים באתר אלא גם בעלי עסקים יזמים ותיקים שמחפשים אחר מידע כזה או אחר

  • יזמות ישראל
    • יזמות בנדל"ן, מה הכוונה?
  • סליקה לעסקים
  • תכנית עסקית מהי
  • מהו עוסק מורשה?
  • מהו עוסק פטור?
  • מהי חברה בע"מ?
  • הוצאות מוכרות
  • הסטארט אפ שמייצר הכנסות מחיפושים פנימיים באתרי אינטרנט | Zoomd – עופר איתן
  • ניהול כלכלי של העסק
  • סיפורי יזמים
  • עמדות טעינה לרכבים חשמליים
  • פארק תעשיה קיסריה
  • כאבי רגליים
  • משרדים להשכרה
  • מבני תעשיה להשכרה
  • בניית אתר אינטרנט
  • איך נבחר קבלן עבודות גמר בבניין?
  • כללי
  • מה חשוב לדעת על משכנתא?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס