• ניהול כלכלי של העסק
  • סיפורי יזמים
  • עמדות טעינה לרכבים חשמליים
  • פארק תעשיה קיסריה
  • כאבי רגליים
  • משרדים להשכרה
  • מבני תעשיה להשכרה
  • בניית אתר אינטרנט
  • איך נבחר קבלן עבודות גמר בבניין?
  • כללי
  • מה חשוב לדעת על משכנתא?
יזמות בישראל
  • יזמות ישראל
    • יזמות בנדל"ן, מה הכוונה?
  • סליקה לעסקים
  • תכנית עסקית מהי
  • מהו עוסק מורשה?
  • מהו עוסק פטור?
  • מהי חברה בע"מ?
  • הוצאות מוכרות
  • הסטארט אפ שמייצר הכנסות מחיפושים פנימיים באתרי אינטרנט | Zoomd – עופר איתן
  • יזמות ישראל
    • יזמות בנדל"ן, מה הכוונה?
  • סליקה לעסקים
  • תכנית עסקית מהי
  • מהו עוסק מורשה?
  • מהו עוסק פטור?
  • מהי חברה בע"מ?
  • הוצאות מוכרות
  • הסטארט אפ שמייצר הכנסות מחיפושים פנימיים באתרי אינטרנט | Zoomd – עופר איתן
ראשי » שיווק העסק » שיפור יכולות השיווק של עובדי החברה

שיפור יכולות השיווק של עובדי החברה

כאשר אנו שומעים את המילה שיווק אנו מייד חושבים על מודלים ואסטרטגיות שיווקיות ועוד כל מיני דברים הקשורים למומחי השיווק אשר בונים לעסק אסטרטגיות, מפלחים את קהל היעד ועוסקים בהגברת הביקושים. זהו בהחלט שיווק, אבל לשיווק ישנם גם אספקטים אחרים הנוגעים לכל אחד ואחד מעובדי החברה, אפילו אלו אשר תפקידם אינו קשור באופן ישיר לנושא השיווק והמכירות של החברה.

למעשה בחיים הכול זה עניין של שיווק. אמנם לא בהכרח בעזרת פרסומות ומודעות בעיתונים, אלא באמצעות המסרים שאנו משדרים אפילו בשיחה של אחד על אחד. אם נרצה או לא נרצה, אנו סוג של פרסומת מהלכת וכל מגע שלנו עם אנשים הוא סוג של שיווק – זה יכול להיות הדייט בערב, הפגישה עם הבוס בה נבקש העלאת שכר או יזם המחפש משקיעים. אם נבין זאת ונדע כיצד זה עובד נוכל להגיע להישגים רבים.

אנשים אשר יודעים לשווק, אפילו את עצמם, יכולים להגיע להישגים טובים יותר. אלו יכולים להיות הישגים ברמה האישית, אך גם הארגון יכול להרוויח מיכולות אלו ולכן בהחלט כדאי להשקיע בשיפור יכולות השיווק של עובדי החברה. ניתן לעשות זאת בקלות באמצעות סדנאות לעובדים.

הכלים שניתן לקבל באמצעות שיפור יכולות השיווק

ניתן לשפר את יכולות השיווק העצמי של העובדים, את היכולת שלהם להעביר מסרים. העובדים יכולים לשפר את יכולות התקשורת הבין – אישית ולהשתפר בהקשבה ושכנוע. ברור שאנשי המכירות יוכלו להפיק מכך רווח ענק, אך אין שום ספק שאלו הם כלים חשובים עבור כל עובד לא משנה באיזו עמדה ארגונית הוא נמצא. העובדים יהפכו להיות מודעים לכל התהליכים של העברת מסרים, החל מהרושם הראשוני ועד טון הדיבור. הם ילמדו לדבר כיצד לדבר בביטחון מול קהל ופשוט יתחילו לצעוד לעבר ההצלחה.

התועלת לחברה יכולה להיות ענקית. העובדים יקבלו כלים אשר יאפשרו להם להשיג את מטרותיהם בצורה קלה יותר ובכל יהפכו למרוצים ומלאי מוטיבציה, דבר שיש לו השפעה מעגלית מתרחבת הבאה לידי ביטוי בכל פן של עבודתם. אלו אשר נמצאים בקשר עם הלקוחות ישפרו את התקשורת עם הלקוחות וכמובן גם את המכירות. באותו האופן יכול להיות גם שינוי ביחסים עם הספקים וכל הגורמים המשפיעים על פעילות העסק.

פעילויות שכאלו הן מומלצות מאוד עבור עובדי החברה ומביאות לתוצאות טובות עבור שני הצדדים (עובד ומעסיק). בהחלט מומלץ מידי פעם לקחת פסק זמן מהפעילות השוטפת ולהשתתף בסדנאות אשר מייצרות ערך אמתי ויכולות לחולל שינוי אישי וארגוני.

עוד משהו שיעניין אותך:
יורם קראוס – כך טיפוס הרים הפך אותי למנהל טוב יותר

 

« פוסט קודם
פוסט הבא »
חפשו באתר

יזמות בישראל

אתר יזמות בישראל מיועד בעיקר לאלו שחושבים על יזמות אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, כאן תמצאו את המידע החסר לכם בפאזל

טיפים והכוונה

לא רק יזמים חדשים נהנים מתכנים איכותיים באתר אלא גם בעלי עסקים יזמים ותיקים שמחפשים אחר מידע כזה או אחר

  • יזמות ישראל
    • יזמות בנדל"ן, מה הכוונה?
  • סליקה לעסקים
  • תכנית עסקית מהי
  • מהו עוסק מורשה?
  • מהו עוסק פטור?
  • מהי חברה בע"מ?
  • הוצאות מוכרות
  • הסטארט אפ שמייצר הכנסות מחיפושים פנימיים באתרי אינטרנט | Zoomd – עופר איתן
  • ניהול כלכלי של העסק
  • סיפורי יזמים
  • עמדות טעינה לרכבים חשמליים
  • פארק תעשיה קיסריה
  • כאבי רגליים
  • משרדים להשכרה
  • מבני תעשיה להשכרה
  • בניית אתר אינטרנט
  • איך נבחר קבלן עבודות גמר בבניין?
  • כללי
  • מה חשוב לדעת על משכנתא?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס