• ניהול כלכלי של העסק
  • סיפורי יזמים
  • עמדות טעינה לרכבים חשמליים
  • פארק תעשיה קיסריה
  • כאבי רגליים
  • משרדים להשכרה
  • מבני תעשיה להשכרה
  • בניית אתר אינטרנט
  • איך נבחר קבלן עבודות גמר בבניין?
  • כללי
  • מה חשוב לדעת על משכנתא?
יזמות בישראל
  • יזמות ישראל
    • יזמות בנדל"ן, מה הכוונה?
  • סליקה לעסקים
  • תכנית עסקית מהי
  • מהו עוסק מורשה?
  • מהו עוסק פטור?
  • מהי חברה בע"מ?
  • הוצאות מוכרות
  • הסטארט אפ שמייצר הכנסות מחיפושים פנימיים באתרי אינטרנט | Zoomd – עופר איתן
  • יזמות ישראל
    • יזמות בנדל"ן, מה הכוונה?
  • סליקה לעסקים
  • תכנית עסקית מהי
  • מהו עוסק מורשה?
  • מהו עוסק פטור?
  • מהי חברה בע"מ?
  • הוצאות מוכרות
  • הסטארט אפ שמייצר הכנסות מחיפושים פנימיים באתרי אינטרנט | Zoomd – עופר איתן
ראשי » שיווק העסק » שימוש ב-GIF לשדרוג הניוזלטר שלך

שימוש ב-GIF לשדרוג הניוזלטר שלך

שליחת ניוזלטר מהווה את אחד מאמצעי השיווק היעילים עבור כל בית עסק ומבין כל פלטפורמות הפרסום והשיווק העומדות לרשותכם ברשת האינטרנט, שליחת הניוזלטר נחשבת גם לפעולה השיווקית הזולה והחסכונית ביותר.

הפצת ניוזלטר לקהל הלקוחות הינה פעולה טכנית המתאפשרת באמצעות רשימות דיוור אלקטרוני שונות ומומלץ לקיים באופן קבוע ובתדירות משתנה בהתאם לצרכים השיווקיים שלכם. הניוזלטר המהווה מעין אמצעי שיווק לצרכי העמקת הקשר הרציף של בית העסק עם קהל לקוחותיו, חייב לכלול בתוכו תכנים בעלי ערך מוסף הרלוונטיים למוצרים ו/או השירותים השונים המשווקים על ידיכם. על מנת להפוך את הניוזלטר לכלי שיווקי רב עוצמה עבורכם, אנו ממליצים גם לכם לעשות בו שימוש אך ורק בכל אותם פעמים בהם עומד לרשותכם תוכן בעל ערך מוסף לקהל לקוחותיכם ולהגביל את תדירות תפוצתו  על מנת שלא "להמאיס" את מוצרי הדיוור השונים שלכם לקהלי המטרה שלכם.

סוגי ניוזלטרים שונים בכל פעם מחדש

דרך נוספת להעצמת הניוזלטר בהיבט השיווקי קשורה לסוגי הניוזלטרים אותם אתם מחליטים לדוור. על מנת לעדכן את קהלי המטרה שלכם בתוכן חדש, ענייני, רלוונטי ובעל ערך מוסף בכל פעם מחדש, אנו ממליצים לכם בראש ובראשונה לייצר מספר מבנה אחיד לעיצוב הניוזלטר ובכל פעם "ליצוק" לתוכו תוכן שונה המהווה מעין "בשורה חדשה ועדכנית" לקהל לקוחותיכם, זה יכול להיות ניוזלטר העוסק במוצר או שירות חדש המוצע על ידיכם, ניוזלטר שעניינו מחקר חדש שהתפרסם בתחום המוצר/שירות אותו אתם משווקים, ניוזלטר שעניינו מבצע מכירות עדכני וכדומה.

על מנת לשדרג את עיצוב הניוזלטר בכל פעם מחדש, אנו ממליצים לכם לעשות שימוש ב-GIF שונים בכל פעם מחדש. ה-GIF הוא למעשה קובץ תמונה בדחיסה אשר אינו מאבד נתונים והוא מאפשר לכם להעביר את המסר השיווקי בו עוסק הניוזלטר באמצעות הנפשה מדליקה ומקורית התורמת רבות "ללכידת" תשומת ליבו של כל אחד ואחת מנמעני הדיוור. שימוש נכון ב-GIF כחלק מפעילות הניוזלטרים שלכם, תאפשר גם לכם להגדיל את יחסי ההמרה של הניוזלטר ותמתג אתכם לאורך זמן כ-"מפיצי" ניוזלטרים שתמיד כיף לקבל ולפתוח. תוכלו לעשות שימוש ב-גיפים קיימים או לחילופין לעצב לעצמכם GIF המותאם באופן אישי לתוכן אותו אתם עתידים להפיץ לקהל לקוחותיכם.

לסיכום, הפצת ניזולטר מעוצב המשלב בתוכו תמונת GIF הקשורה באופן ישיר או עקיף לתוכן המוטמע בתוך הניוזלטר, היה פעולה שיווקית היכולה לסייע רבות להעמקת הקשר הרציף עם קהל לקוחותיכם.

 

« פוסט קודם
פוסט הבא »
חפשו באתר

יזמות בישראל

אתר יזמות בישראל מיועד בעיקר לאלו שחושבים על יזמות אבל לא יודעים מאיפה להתחיל, כאן תמצאו את המידע החסר לכם בפאזל

טיפים והכוונה

לא רק יזמים חדשים נהנים מתכנים איכותיים באתר אלא גם בעלי עסקים יזמים ותיקים שמחפשים אחר מידע כזה או אחר

  • יזמות ישראל
    • יזמות בנדל"ן, מה הכוונה?
  • סליקה לעסקים
  • תכנית עסקית מהי
  • מהו עוסק מורשה?
  • מהו עוסק פטור?
  • מהי חברה בע"מ?
  • הוצאות מוכרות
  • הסטארט אפ שמייצר הכנסות מחיפושים פנימיים באתרי אינטרנט | Zoomd – עופר איתן
  • ניהול כלכלי של העסק
  • סיפורי יזמים
  • עמדות טעינה לרכבים חשמליים
  • פארק תעשיה קיסריה
  • כאבי רגליים
  • משרדים להשכרה
  • מבני תעשיה להשכרה
  • בניית אתר אינטרנט
  • איך נבחר קבלן עבודות גמר בבניין?
  • כללי
  • מה חשוב לדעת על משכנתא?
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס